Харчова & Промислова упаковка від виробника Пакувальної продукції №1 в Україні
ТОВ «Смарт Пак»
м. Київ, вул. Ярославів Вал, буд. 13/2, літера «Б»

ТОВ «Смарт Пак» м. Київ, вул. Ярославів Вал, буд. 13/2, літера «Б» +38 (067) 630-2831

Харчова упаковка

Якісна доступна харчова упаковка – Пакувальна харчова продукція – Упаковка продовольчих товарів та продуктів від виробника в Україні. Компанія «Смарт Пак» є надійним виробником якісної та доступної харчової упаковки (пакувальна харчова продукція) в Україні. Ми спеціалізуємося на виробництві пакувальної харчової продукції, що відповідає високим стандартам якості та безпеки з огляду на вимоги Технічного регламенту Митного союзу “Про безпеку харчової продукції”.

Наша упаковка забезпечує надійний захист продуктів від зовнішніх впливів та забезпечує безпеку їжі з моменту виробництва до придбання. Ми використовуємо як традиційні, так і технічно передові матеріали для забезпечення оптимального захисту та зберігання продуктів, а також запобігти їх фальсифікації.

Наш асортимент включає упаковку для різних продуктів, таких як хлібобулочні вироби, бакалійна продукція, снекові товари, чай і кава, соуси, заморожені продукти, морозиво, кондитерські вироби та корм для тварин. Ми пишаємося своєю різноманітністю продукції, що відповідає потребам різних галузей та типів продуктів.

Вибирайте нашу компанію для надійного та якісного захисту вашої продукції та переконайтесь у перевагах нашої харчової упаковки на власні очі.

Харчова упаковка

Харчова упаковка на замовлення

упаковка харчова для ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ

Хлібобулочні вироби

упаковка харчова для БАКАЛІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Бакалійна продукція

упаковка харчова для ЗАМОРОЖЕНИХ ПРОДУКТІВ

Заморожені продукти

упаковка харчова для ЧАЮ & КАВИ

Чай & Кава

упаковка харчова для СОУСНОЇ ГРУПИ

Соусна група

Снекова продукція - Харчова упаковка

Снекова продукція

упаковка харчова для МОРОЗИВА

Морозиво

упаковка харчова для КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ

Кондитерські вироби

упаковка харчова для КОРМУ ТВАРИН

Корм для тварин

Упаковка для харчової продукції

Упаковка для продовольчих товарів та продуктів

На сьогоднішній день ситуація на ринку така, що основним фактором успіху компанії стає не так нарощування обсягів виробництва, як ефективність технологій просування товару. Коли ринок перенасичений, однією зі складових успіху стає грамотний вибір упаковки. Красива яскрава упаковка підсвідомо пов’язується з отриманням позитивних емоцій, очікуванням кращої якості продукту. Тут спрацьовує проста психологія, висновок, що якщо виробник витратився на упаковку, то у нього є засоби та можливості випуску якіснішої продукції.

Упаковка для продовольчих товарів – Упаковка для продовольчих продуктів – це засіб або комплекс засобів, що забезпечує захист від пошкоджень та втрат, а довкілля – від забруднення.

Упаковка харчових продуктів виконує кілька функцій, з яких дві – найбільш значущі: захисна та рекламно-інформаційна.

Перша забезпечує збереження продукту від впливу зовнішнього середовища (вологість, пил, комахи, можливі зараження тощо), механічних впливів, збереження свіжості виробів тощо. Друга передбачає доведення до споживача відповідної інформації про продукт, можливість візуального огляду, рекомендації щодо його приготування, його рекламу.

Характерно, що покупці потребують задоволення своїх естетичних запитів і вимагають дедалі більшої фантазії оформлення зовнішнього вигляду продуктів. Також нові пакувальні матеріали повинні відповідати досить високим вимогам щодо екологічної безпеки. Для виготовлення упаковки потрібна високоякісна сировина та сучасне пакувальне обладнання.

Функції пакувальної харчової продукції

До головних функцій упаковки відноситься захисна функція, функція дозування, транспортна функція, функція зберігання, маркетингова функція, а також нормативно-законодавча функція, екологічна функція, інформаційна функція та експлуатаційна.

1. Захисна функція – це здатність упаковки зберігати якість упакованого продукту протягом заданого проміжку часу та у певних умовах. Ця функція передбачає в конструкції упаковки певні заходи, спрямовані на захист упаковуваного продукту від кліматичних впливів, а також від пошкоджень та псування у разі транспортування та зберігання товару, а також на захист навколишнього середовища та людини від шкідливого впливу упакованого товару. Дуже важливою є захисна функція для продуктів харчування. Ця функція у разі часто є вирішальної.

2. Упаковка також виконає функцію дозування, яка також дуже важлива і йде на додаток до інших функцій, зокрема вона допомагає виміряти потрібну кількість продукту.

3. Функція транспортної – це здатність упаковки зручніше перевозити вироби за допомогою різних видів транспорту на певну відстань у певних умовах та протягом встановленого часу.

4. Виконання функції зберігання вимагає від конструкції упаковки простого та чіткого маркування, а також можливості штабелювання на стандартних піддонах, при цьому оптимального використання робочої площі. Якщо продукт зберігатиметься протягом тривалого часу, тобто тривало, необхідно враховувати важливість контролю якості якості товару, який поміщений в упаковку.

5. Упаковка виконує маркетингову функцію, при цьому дуже ефективно використовується як засіб просування продукції на споживчий ринок. Усього розрізняють три основні чинники, які призводять упаковку до великої значимості у системі маркетинга:

1) постійне зростання різноманітних вимог споживачів до упаковки, тобто до зручності застосування продукту;

2) постійна конкуренція за привабливіші місця у магазинах;

3) застосування упаковки як реклами продукту у магазині.

Представляючи товар на прилавку, упаковка повинна, перш за все, залучати своїм зовнішнім виглядом, тобто за рахунок правильного дизайну та високої якості зображень вона повинна виділятися на тлі іншої продукції. Поєднанням зовнішнього вигляду та за рахунок інформації, що міститься на ній, вона дозволяє ідентифікувати товар, тобто встановлювати відповідність предмета, що розпізнається, своєму образу, знаку (ідентифікатору).

6. Функція ідентифікації вмісту за рахунок правильного підбору форми упаковки та її необхідного художнього оформлення та візуального образу освоїли вже досить давно. Поступово функція ідентифікації вмісту стала відігравати одну з основних функцій упаковки. За допомогою застосування різних символів, фірмових знаків, торгових марок та іншої інформації можна встановлювати певний зв’язок між споживачем і виробником продукції.

Важливо, щоб товар, що супроводжується фірмовою торговою маркою, миттєво впізнавав покупець. Також відомі фірмові марки показують те, чим продукт відрізняється, а також гарантують високу якість продукції та завжди утримують у центрі уваги. Це також дозволяє уникнути плутанини з іншими товарами та допомагає показати відповідність продукту його якості. Важливим елементом ідентифікації товару є форма та колір його упаковки. За допомогою цього споживачі відрізняють один продукт від інших конкурентів.

7. Нормативно-законодавча функція упаковки випливає з інших функцій. Наприклад, у процесі виконання функції захисту та зберігання виконується цілий комплекс санітарно-гігенічних вимог до упаковки. Зараз дуже посилили вимогу до упаковки. У низці країн існує спеціальне законодавство, яке суворо регламентує граничний вміст різних домішок і компонентів в пакувальних матеріалах, які можуть випадково потрапити до самого продукту. Все це спрямоване на те, щоб виключити можливість переходу всіляких шкідливих речовин з упаковки в продукт так, щоб їх кількість вплинула на організм споживача. По суті, будь-який пакувальний матеріал можна використовувати в харчовому виробництві, але тільки після отримання відповідного дозволу від санітарно-гігієнічного контролю.

8. Дозуюча функція пов’язана із залученням до упаковки нормативного закону заходів та ваг. У нас застосовують систему спеціальних документів – технічних умов та ГОСТів, які існують для найпоширеніших типів упаковки.

9. Екологічна функція упаковки – це функція, що розглядається і з точки зору наукового та з точки зору практичного напряму раціонального використання упаковки виробником та споживачем при взаємодії їх із навколишнім середовищем.

10. Інформаційна функція упаковки почала займати важливу позицію у процесі появи супермакертів, тобто з розвитком рівня самообслуговування у роздрібному продажу. Упаковка почала грати найважливішу роль – роль продавця, по суті, вона і є «німий продавець». Вона несе достатньо інформації про товар, має приємний вигляд, причому часто є єдиним «продавцем» у супемаркетах – у магазинах самообслуговування. Для нових товарів, для новинок, невідомих товарів, упаковка має особливе значення. Вона в цьому випадку виконує цілий цикл збуту, тобто вона привертає до себе увагу, стимулює інтерес споживачів, викликає в них бажання купити даний продукт і підштовхує покупку. Вирішення цих завдань відбувається за допомогою передачі потрібної інформації споживачеві, яка повністю відображає новизну цього продукту, показує його відмінність від аналогічних товарів та підкреслює його особливість.

Інформація на упаковці поділяється на довільну та обов’язкову інформацію. Довільна інформація – це різноманітні елементи художнього оформлення, рекламні матеріали, всілякі прикраси тощо, а обов’язкова інформація суворо регламентована відповідно до закону, нормативних документів, які відповідають упакованому продукту. У цю інформацію входять основні технічні характеристики продукту, до яких належать, наприклад, склад – список компонентів, інструкція із застосування, правила догляду та зберігання продукту, а також попередження про всілякі протипоказання, небезпеки тощо.

11. Експлуатаційна функція упаковки – це те, наскільки легко виробнику, дистриб’ютору та споживачеві звертатися з упаковкою у процесі сортування, зберігання, збуту, а також наскільки вона є зручною при використанні упакованого товару. Завдяки статистичним даним та різним опитуванням з’ясували, що покупці вибирають ту упаковку, яку можна потім використовувати повторно, яка легко і просто відкрити, а також оригінальну та привабливу упаковку, що відповідає розумінню краси.

Для того, щоб виконувати кожну з перерахованих функцій, упаковка повинна повністю відповідати всім вимогам.

Наприклад, для виконання захисної функції, до неї пред’являють вимоги щодо забезпечення потрібного рівня теплостійкості, герметичності, корозійної та морозостійкості, а також хімічної стійкості, вимоги захисту від пилу, вимоги щодо збереження маси товару, стабільності його форми, довговічності, міцності на удар, стиснення і розрив, здатність амортизувати і т.д.

Шість останніх показників разом з іншими специфічними показниками, такими, як економія робочого простору, економія транспортної та складської площі, стійкість при ковзанні, можливість штабелювання упаковки та її автоматизованої обробки, а також уніфікація тари за конструкцією та розмірами, можливість групової упаковки, легкість та простота в обігу, легкість відкриття та закриття упаковки, важливі і для транспортної функції упаковки, і функції зберігання упаковки.

П’ять останніх вимог висуває експлуатаційна функція упаковки. За допомогою маркетингової функції контролюються техніко-економічні показники упаковки, вирішуються вимоги щодо економії простору та площі при транспортуванні, складуванні та продажу.

Разом з інформаційною функцією висуваються вимоги щодо надання інформації, реклами, а також щодо наявності необхідних елементів ідентифікації упаковки та її індивідуальних особливостей.

Екологічна функція дозволяє розглянути медико-гігієнічні вимоги до матеріалів, продукції та упаковки в цілому, а також розглянути можливості повторного застосування тари, зручність утилізації та інші аспекти екології.

Харчова упаковка від виробника в Україні

Створення та мета компанії з виробництва пакувальної продукції

Пакувальна продукція

ТОВ «СМАРТ ПАК»

У травні 2018 року за участю компетентних учасників пакувального ринку було створено підприємство ТОВ “СМАРТ ПАК”. Компанія була створена на базі глибоких знань ринку пакувальної індустрії, джерелом яких став свій досвід учасників проекту у повному циклі виробництва та реалізації упаковки для ринку харчової промисловості та господарських товарів. Метою проекту є забезпечення гарантованого якісного сервісного обслуговування виробників продукції, що потребує персональної гнучкої упаковки, якісними пакувальними матеріалами у харчовій та господарській індустріях сегмента В2В.

пакувальна продукція
Кошик
Почніть вводити текст, щоб побачити продукцію, яку ви шукаєте.